  • Data: 2008-07-28 20:45:15
    Temat: Re: ku gorzej niz za komuny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson j...@n...pl ...

    > Takich obywateli, którzy nawet zwykłego pouczenia przeczytać albo
    > zrozumieć nie umieją.

    to ja ci opowiem inna historie:
    jade sobie na spotkanie, dzien przed urlopem. Troche zamyslony, ale
    spokojnie, 90km/h. Teren szeroki, widocznosc znakomita, zadnych drzew -
    normalnie bajka. Trasy nie znam, ale jedzie sie swietnie. No i zatrzymuja
    mnie. Teren zabudowany 90 na 50 - 200 zł i 6 punktów.
    Nie kłóce sie, mowie ze rzeczywiscie nie zauwazyłem znaku ze teren, miejsce
    nie sugeruje ze zabudowany bo tak jak mowie, teren generalnie pusty,
    pierwsza zabudowania za moze 200 metrów. Trudno - zagapiłem sie.
    Po 2 tygodniach urlopu jade ponownie. I co widze - okazuje sie ze znaku
    terenu zabudowanego nie ma. Znaczy jest, ale po lewej stronie. wystarczy ze
    bede wtedy mijał jakies wieksze auto i go nie zauwaze. Dzwonie na komende i
    tłumacze na czym sprawa polega, mysle sobie ze przeciez to zaden problem
    sprawdzic czy rzeczywiscie znak zle ustawiony i czy dany patrol akurat tam
    wtedy lapał. I co sie dowiaduje? Moje pretensje moge sobie w dupe wsadzic,
    na odwolanie mam 7 dni, oni tego sprawdzac nie beda no i najlepsze - moze w
    miedzyczasie ten znak przestawiono...
    I tyle, zaplaciłem. Znak stoi zle do dzis...
    I jak tu ufac policji?