  • 11. Data: 2005-12-28 14:07:38
    Temat: Re: Sąd ds domen internetowych
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    ronald <p...@w...pll> naskrobał/a w news:8%wsf.2417$Rb.104@trndny02:

    > Konkrety?

    Art 1154 i dalej.

  • 12. Data: 2005-12-28 14:08:04
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Goomich wrote:

    > ronald <p...@w...pll> naskrobał/a w news:oCwsf.1841$lv3.253@trndny03:

    > KPC.

    Konkrety?

  • 13. Data: 2005-12-28 14:10:09
    Od: "Endrju" <l...@k...pl>

    > Nie bardzo kumam... Co to za "sad"? To jakas czesc infrastruktury
    > sadowej? Czy tez taka prywatna organizacja?

    CtrlC, CtrlV z nask.pl

    "........ Z inicjatywy NASK powstał przy Polskiej Izbie Informatyki i
    Telekomunikacji sąd polubowny, który zajmuje się mediacją i arbitrażem w
    sprawach dotyczących nazw domen internetowych. ..........."

  • 14. Data: 2005-12-28 14:14:09
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Endrju wrote:

    > CtrlC, CtrlV z nask.pl
    >
    > "........ Z inicjatywy NASK powsta? przy Polskiej Izbie Informatyki i
    > Telekomunikacji s?d polubowny, który zajmuje si? mediacj? i arbitra?em w
    > sprawach dotycz?cych nazw domen internetowych. ..........."

    NASK moze tez "powolywac" Swieta Inkwizycje. To wcale nie znaczy, ze ten
    "sad" ma jakakolwiek legitymacje prawna.

  • 15. Data: 2005-12-28 14:16:25
    Temat: Re: S?d ds domen internetowych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ronald napisał(a):

    > NASK moze tez "powolywac" Swieta Inkwizycje. To wcale nie znaczy, ze ten
    > "sad" ma jakakolwiek legitymacje prawna.

    A jaką "legitymacje prawną" w polskim prawie ma nazwa domeny?

    M.

  • 16. Data: 2005-12-28 14:20:45
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Endrju" <l...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > podpisać ??

    Jak podpiszesz to jeszcze pewnie Cię skasują za arbitraż :)
    To jest jakaś kuriozalna instytucja..

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 17. Data: 2005-12-28 14:23:19
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Maciej Bebenek wrote:

    > A jaką "legitymacje prawną" w polskim prawie ma nazwa domeny?
    >
    > M.

    Tez nie ma! Caly NASK nie ma *zadnej* legitymacji prawnej w tym
    przedmiocie. Po prostu pokorne baranki w Polsce daja sie omamic przez
    oszustow z NASK.

  • 18. Data: 2005-12-28 14:29:27
    Od: "Endrju" <l...@k...pl>

    > Jak podpiszesz to jeszcze pewnie Cię skasują za arbitraż :)
    > To jest jakaś kuriozalna instytucja..
    >
    > --

    racja, pewnie przywalili by jeszcze ze 3tysie kosztów sądowych, hmm ale to w
    chyba w wypadku jak bym przegrał sprawę, a jak mogę przegrać sprawę o coś
    czego już nie mam? :)
    a jak nie podpiszę to nic mi nie przywalą:) (oprócz zabrania domeny której
    nie mam :) ), bo jakoś nie mogę doczytać, wie ktoś?

  • 19. Data: 2005-12-28 14:33:25
    Od: ronald <p...@w...pll>

    Endrju wrote:

    > racja, pewnie przywalili by jeszcze ze 3tysie kosztów s?dowych, hmm ale to w
    > chyba w wypadku jak bym przegra? spraw?, a jak mog? przegraae spraw? o co?
    > czego ju? nie mam? :)
    > a jak nie podpisz? to nic mi nie przywal?:) (oprócz zabrania domeny której
    > nie mam :) ), bo jako? nie mog? doczytaae, wie kto??

    Zawiadom przykladnie prokuratora. Proba doporowadzenia do niekorzystnego
    rozporzadzenia mieniem przez gagatka Macieja Kozłowskiego:
    http://nask.pl/files/p/fotki_kozlowski.jpg

  • 20. Data: 2005-12-28 14:42:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Goomich napisał(a):
    > Art 1154 i dalej.

    KPC liczy sobie 1153 art., więc nie ma żadnego "Art 1154 i dalej". O
    sądach polubownych są art. 695-715.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl