  • 1. Data: 2003-03-27 19:59:29
    Temat: Sad a podzial spadku.
    Od: "newbie" <d...@p...com>

    Co sad zazwyczaj decyduje w sytuacji, w ktorej spadkobiercy nie porozumieli
    sie co do podzialu spadku ( nieruchomosci - lokalu wlasnosciowego).
    Sprawa o nabycie spadku odbyla sie i wyrok jest prawomocny a nie bylo dotad
    sprawy o zniesienie wspolwlasnosci. Jezeli ktos moglby powiedziec jakie sa
    mozliwe opcje i jakie sa najczesciej stosowane przez sad w takich
    sytuacjach.
    Dzieki z gory.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-03-28 09:35:31
    Temat: Re: Sad a podzial spadku.
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl>

    Użytkownik "newbie" <d...@p...com> napisał w
    wiadomości news:b5vl6c$12q$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > sprawy o zniesienie wspolwlasnosci. Jezeli ktos moglby powiedziec jakie sa
    > mozliwe opcje i jakie sa najczesciej stosowane przez sad w takich

    zazwyczaj, jesli jest lokal a brak porozumienia, to sad przyznaje jednej
    osbie, tej, ktora jest w stanie splacic reszte, ale oczywiscie moze byc
    jeszcze pare innych mozliwosci
    pzdr
    grazyna

  • 3. Data: 2003-03-28 10:35:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > sprawy o zniesienie wspolwlasnosci. Jezeli ktos moglby powiedziec jakie sa
    > mozliwe opcje i jakie sa najczesciej stosowane przez sad w takich

    Mozna sprzedac nieruchoomsc i podzielic uzyskane pieniadze.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-03-29 16:17:31
    Od: "newbie" <d...@p...com>

    Użytkownik "Grazyna" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zazwyczaj, jesli jest lokal a brak porozumienia, to sad przyznaje jednej
    > osbie, tej, ktora jest w stanie splacic reszte, ale oczywiscie moze byc

    A moglabys podrzucic jakies przyklady ? Zalezy mi na argumencie ktory
    przekona strony ze sad to ostatecznosc.

    Pozdrawiam i dziekuje.