  • 1. Data: 2003-03-27 18:53:18
    Temat: Koszty komornika a sprawa karna
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow

    Poruszylem ta sprawe w innym podwatku, ale teraz chce dotrzec do wiekszej
    liczby zainteresowanych.

    Jakis czas temu bylem poszkodowanym (+ oskarzycielem posilkowym) w sprawie
    karnej o pobicie. Wyrok sie uprawomocnil (1 rok # w zawiasach na 4 lata +
    moje koszta postepowania). No i o te koszta mi sie teraz rozchodzi...
    Skazani - marginesik, nie pracuja legalnie, ale na czarno owszem (jeden z
    nich na 100%). Prokurator powiedzial mi, ze jak nie zaplaca to zawiasy sie
    odwiesi i pojda siedziec na ten rok, ale kasa mi przepadnie. Jednak sadze,
    ze przynajmniej temu jednemu bedzie sie bardziej oplacalo zaplacic i uniknac
    #.
    Mam kopie wyroku z klauzula wykonalnosci i bylem u komornika, ktory zazadal
    150,- za egzekucje, ktore odzyskam jak zaplaca. Jest jednak pewne
    prawdopodobienstwo, ze tak nie bedzie i zostane w plecy o dodatkowe 150,-.
    Nie jest to sprawa cywilna tylko karna - czy zmienia to cokolwiek w sensie
    kosztow egzekucji??? Nie zapytalem komornika - teraz mi to do lba wpadlo.
    Pomozecie?
    --
    PZDRW
    Wi

  • 2. Data: 2003-03-27 19:02:15
    Temat: Re: Koszty komornika a sprawa karna
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    ">
    > Poruszylem ta sprawe w innym podwatku, ale teraz chce dotrzec do wiekszej
    > liczby zainteresowanych.

    No stary, chyba zaden watek nie cieszyl sie taka popularnoscia jak tamten.
    Grubo ponad 100 postow!
    Ten watek nie jest jajcarski jak tamten, wiec nie wroze az takiej
    popularnosci.

    pozdr
    Przemek

  • 3. Data: 2003-03-27 19:26:31
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > No stary, chyba zaden watek nie cieszyl sie taka popularnoscia jak tamten.
    > Grubo ponad 100 postow!

    Cze
    Poczekaj no na HaNkE ;-D

    > Ten watek nie jest jajcarski jak tamten, wiec nie wroze az takiej
    > popularnosci.

    Sie zoba3

    --
    PZDRW