  • 1. Data: 2003-03-27 19:24:39
    Temat: Spżedaż auta - kłopot ze współwłaścicielem!!1
    Od: "Kaflara" <b...@b...pl>

    Jest taka sprawa, mama kupiła 3 lata temu samochód na kredyt i właścicielem
    auta jest tata, a mama jest współwłaścicielem auta i właścicielką kredytu
    (tzn. na mame jest kredyt). I tu jest taki szkopół, że ojciec na nas się
    wypioł i nie daje na życie, zadłużenie wzrosło i zaniedługo auto zabiorą,
    ponieważ ojciec nie chce się zgodzić na sprzedaż auta z kredytem. (wogule na
    sprzedaż nie chce sie zgodzic on chce by auto nam zabrali).
    Co moge w tej sytuacji zrobic?
    Jak auto sprzedać?
    Ewentualnie czy by szło jakoś auto przepisać na mnie i ja bym mógł sie stać
    sie właścicielem?

    Bezy

  • 2. Data: 2003-03-27 19:57:15
    Temat: Re: Spżedaż auta - kłopot ze współwłaścicielem!!1
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jedyne rozsądne wyjście jakie mogę zaproponować, to wypowiedzenie umowy
    bankowi. Wówczas bank zabierze samochód i nie będą rosły odsetki
    przynajmniej. Może cos kasy jeszcze zostanie. Nie możesz sprzedać samochodu
    bez zgody jednego ze współwłaścicieli. Co więcej, kto go kupi z zastawem
    sądowym - a pewnie taki jest.