  • 1. Data: 2003-03-27 18:49:53
    Temat: kalkulator odsetkowy
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    witam,
    czy ktos z Was zna strone www,zawierajaca kalkulator odsetkowy? Chodzi mi o
    taki,ktory liczylby splaty czesciowe naleznosci i bylby bezplatny:). Szukam
    i nic takiego nie znalazlam. Wszystko platne.
    pozdr.
    magda

  • 2. Data: 2003-03-27 20:27:41
    Temat: Re: kalkulator odsetkowy
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magda" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Szukam
    > i nic takiego nie znalazlam. Wszystko platne.

    Witaj!
    Zapytałam kilka dni temu na pl.soc.prawo.podatki i podali mi stronę
    http://www.pit.pl/pages/250.php
    Na dole jest kalkulator: liczy oba rodzaje odsetek od dnia.. do dnia.. Nie
    można go ściągnąć ale należy korzystać "na miejscu". Polecam bo mnie bardzo
    pomaga.

    Wiewióra

  • 3. Data: 2003-03-28 07:50:10
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na dole jest kalkulator: liczy oba rodzaje odsetek od dnia.. do dnia.. Nie
    > można go ściągnąć ale należy korzystać "na miejscu". Polecam bo mnie

    dzieki. Znam te strone, ale mnie chodzi o wyliczenie odsetek w sytuacji, gdy
    dluznik placi mi naleznosc w 10 ratach, kazda innego dnia i w w innej
    wysokosci. Wiem,moge wklapywac kazda czesc i wyliczac, ale sa takie
    kalkulatory, ktore pozwalaja wklepac od razu wszystkie daty i wysokosci
    splat. I w jednej tabeli to wszystko wylicza. Znalazlam takie,ale wszystkie
    platne:(. Chyba popracuje jednak w exelu:)
    pozdr
    magda