eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego › Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
  • Data: 2018-02-26 21:36:08
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2018 o 20:47 neelix <a...@w...pl> pisze:

    > Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:anfi+7bqpux66df-i2k2@wp.eu...
    >> https://news.google.com/story/d02uzatbAN8KBAMcYcIVDx
    JMY50FM?hl=pl&ned=pl_pl
    >> http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/302209963-SN-uniew
    innil-sedziego-obwinionego-o-kradziez-50-zl-na-stacj
    i-benzynowej.html

    > Płaci bilonem za butelkę wody, a pokrętnie zabiera banknot 50 zł. I
    > jeszcze te maskujące ruchy jak u kieszonkowca! Tzw. palenie głupa. Tylko
    > SN rodem z prlu mógł tak zakpić z obywateli i dokonać takiego
    > berzczelnego przekrętu. I te płacze na sali, te płaczące po nocach
    > dzieci. I ta wielka niesprawiedliwość i krzywda. A kto skrzywdził
    > rodzinę jak nie sprawca czynu? Staruszka? Perfidna ta staruszka. CBA
    > mogłaby się od niej uczyć. A kara powinna być jedyna-usunięcie z zawodu.
    > Nie chcieli usunąć to trzeba było tylko karę złagodzić, ale nie w
> [...]

    Cała "gra" toczyła się o pozostawienie sędziego w zawodzie.
    Jestem prawie pewien, że przejdzie w stan spoczynku ze względu na stan
    zdrowia ("wypalenie", "roztargnienie", co udowodnił swoją kradzieżą). A to
    oznacza utrzymanie wszelkich związanych z tym przywilejów (w tym
    sędziowska, wysoka emerytura).

    Wydalony z zawodu traciłby wszystkie przywileje.

    Wszyscy zagrali na nosie MinSpr i obywtelom!
    BTW - jeszcze niedawno broniliście tutaj sądownictwo przed reformą.
    Tak samo nie godziliście się na jawność sędziowskich oświadczeń
    majątkowych - a te są już faktem, możecie sprawdzić zasobność sędziow w
    sieci. Gdyby były tego jakieś negatywne skutki - Lisy i Michniki
    piszczałyby w niebogłosy. A jest cisza.

    --
    Trefniś