eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego › Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
  • Data: 2018-02-27 10:16:27
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > widzisz różnicę bronienia przed reformą jeszcze bardziej psującą, a
    > bronienie przed reformowaniem w ogóle?... Bo to jest różnica.

    Ja sądzisz zdaniem ilu procent społeczeństwa "tego się nie da (łatwo)
    zepsuć" [bo jest takie "nie imponujące"]? Jak przejdą mrozy to będą
    naprawdę masowe protesty w obronie (takich) sądów i takich sędziów
    "jak dotąd"? Ja się nie spodziewam, choć jakaś mizerna szansa jest.

    Kto przyjaciół dopiero w biedzie szuka ten przyjaciół może nie znaleźć.
    Jak chcesz przekonywać nie sędziów to nie pisz "jakby" z sędziowskiej
    perspektywy.

    --
    A. Filip