eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego › Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
  • Data: 2018-02-26 21:01:41
    Temat: Re: Sad Najwyższy uniewinnił sędziego obwinionego o kradzież 50 zł na stacji benzynowej - może wrócić do zawodu sędziego
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA8906AD0DB70Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    JMY50FM?hl=pl&ned
    innil-sedziego-ob
    > Kiedys ukradłem kilka kilo ryb - zakupy, roztrzepanie, dopiero w domu
    > okazało się ze nie doliczyli. 50zł? To juz kiełbasa była lepsza...

    Ja kiedyś nie wziąłem wózka no bo chyba wszedłem do sklepu po 1 drobiazg.
    Wszedłem z torbą. Przypomniałem sobie, że muszę jeszcze kupić butelkę soku
    (za <4zł). By się nie zbiła włożyłem na chwilę do torby i przy kasie
    zapomniałem. Kiedy zauważyłem w samochodzie "kradzież" wróciłem do sklepu i
    zapłaciłem. Gdyby mnie złapali to jako nie sędzia bym siedział za niecałe 4
    zł. Nie pomogłyby żadne płacze.

    neelix