    From: "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad Grodzki. Pismo do prezesa.
    Date: Tue, 30 Dec 2003 22:59:01 +0100

    news:bsqbcd$mp0$2@inews.gazeta.pl...
    > Po za tym, jak
    > sam piszesz przypadki przyjazdu na rowerze są rzadkie.
    > A zatem idąc Twoim
    > tokiem rozumowania, to powinni przed sądem umieścić taką barierkę do
    > przywiązywania konia (jak w westernach przed barem), bo a nuż ktoś będzie
    > miał kaprys przyjechać wierzchem do wysokiego sądu.

    Ja tylko w tej jednej kwestii pozwolę sobie zająć stanowisko. :-)

    Rzecz nie w tym, czy takie zachowania są częste czy nie, tylko czy są
    społecznie pożyteczne. Mnie się wydaje, iż dojeżdżanie na rowerze w dużych
    miastach powinno być stanem postulowanym i brak odpowiednich stojaków przy
    budynkach użyteczności publicznej jest niedopatrzeniem.

    Logiką "jeśli zdarza się coś rzadko, to pomińmy to" posługiwał się też
    przypuszczalnie sąd we Wrocławiu, gdyż pomimo dużego remontu nie wybudował
    podjazdu dla wózków inwalidzkich. Ostatecznie świadkowie na wózkach,
    prawnicy na wóazkach a w szczególności sędziowie na wóazkach to pomijalny
    margines. Podobnie jak świadkowie na rowerach, prawda?

    Zwykle jest tak, jak chce większość, co nie dowodzi, że zawsze większość ma
    rację. :-)

    Pozdrawiam,
    Woo.

    - Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -