  • Data: 2003-12-30 22:04:24
    Temat: Re: Sad Grodzki. Pismo do prezesa.
    Od: "woo-cash" <w...@t...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości
    news:bssfbj$sh1$2@inews.gazeta.pl...

    > Gorszym nie, ale w mniejszości

    I to właśnie chciałoby się, aby uległo zmianie.
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Mój jest bliższy siodełka roweru.
    Ty mówisz: "infrastruktura dla rowerów jest mniej potrzebna, bo jest mało
    rowerzystów". Ja mówię: "jest mało rowerzystów, bo brakuje odpowiedniej
    infrastruktury". :-) Kółko (rowerowe? ;->) się zamyka.

    Pozdrawiam,
    Woo.

    - Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash -
    http://woo.prv.pl