  • Data: 2003-12-31 11:11:54
    Temat: Re: Sad Grodzki. Pismo do prezesa.
    Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dysponujesz jakimis danymi na ten tenat ze tak twierdzisz ?

    Tu nie potrzeba przytaczac zadnych danych. Wystarczy tylko przejechac dowolna
    ulica.

    > - brak jest oplat za szkody wyrzadzane srodowisku na skutek
    >
    > A ty myslisz ze te trawniki utrzymuje Sw Mikolaj ?

    Nie, Zarzad Utrzymania Zieleni, ktory jest oplacany przez miasto a te z kolei z
    moich podatkow.

    > Moze jestes jeszcze
    > uczniem szkoly podstawowej, to w takim wypadku faktycznie Ty za nie nie
    > placisz, ale Twoi rodzice bula gruba kase na to (podatki).

    Kolego! Pragne cie uswiadomic, ze pomimo jazdy na rowerze to 15 lat temu
    wyszedlem spod opiekunczych skrzydel rodzicow i w pelni odpowiadam za swoje
    czyny. Ponadto przez te kilkanascie lat lozylem tak kolosalne podatki, ze ma
    prawo domagac sie odpowiedniej infrastruktory. I jeszcze jedno, poruszanie sie
    na rowerze nie oznacza, ze moj status majatkowy jest niski. Ja poprostu jezdze
    na rowerze z kilku powodow:
    - rower jest tani w zakupie i w eksploatacji
    - rower jest szybszy od samochodu zwlaszcza w szczytach komunikacyjnych
    - jazda na rowerze jest zdrowsza od jazdy w samochodzie
    - jezdzac na rowerze nie zatruwam srodowiska naturalnego i pozniej bede mogl
    smialo powiedziec swoim dzieciom, ze nie przylozylem reki do degradacji
    srodowiska naturalnego
    - pieniadze, ktore zarabiam wydaje na budowe domu a nie na zapewnianie sobie
    poczucia wlasnej wartosci.