  • 1. Data: 2004-03-05 18:29:54
    Temat: SMS
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów mam pytanko czy SMS może być dowodem w sądzie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-05 19:36:13
    Temat: Re: SMS
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

    > Witam Szanownych Grupowiczów mam pytanko czy SMS może być dowodem w sądzie

    Witam!

    Oczywiscie! Praktycznie wszystko moze byc dowodem
    w sadzie. Jezeli chodzi o SMS to nawet chyba slyszalem
    o jakiejs sprawie w ktorej byl juz dowodem. Abstrahuje
    tu od sprawy Rywina w ktorej tez korzysta sie z tego dowodu.

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 3. Data: 2004-03-05 19:54:44
    Temat: Odp: SMS
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Maciek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:CG32c.201627$1...@n...chello.at...
    > Witam Szanownych Grupowiczów mam pytanko czy SMS może być dowodem w
    sądzie
    > Pozdrawiam

    TAK. Problem w tym , że prokurator musi chcieć wydostać go od operatora
    .
    To jego fanaberia .

  • 4. Data: 2004-03-05 21:29:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisał:CG32c.201627$1...@n...chello.at...
    > sądzie
    > >

    > TAK. Problem w tym , że prokurator musi chcieć wydostać go od

    Po co od operatora. Można zrobić oględziny telefonu i odczytać zapisanego
    SMS-a. Na upartego nawet wpisać do protokołu przesłuchania świadka albo
    zawiadomienia, ze świadek okazał telefon i odczytano SMS-a.

  • 5. Data: 2004-03-06 12:23:13
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

> [...]
    > sądzie
    > >

    > TAK. Problem w tym , że prokurator musi chcieć wydostać go od operatora

    1. dowody przedstawia się także w sparwach cywilnych a tam zazwyczaj
    prokuratora nie ma
    2. to, czy coś jest dowodem ocenia Sąd. Jeżeli SMS jest jeszcze wpamięci
    telefonu to nie ma przeszkód dla okazania go sądowi. Sąd wciągnie wówczas
    treść SMSa, numeru zwrotnego, godziny, daty itd do protokołu rozprawy.
    Dopiero jak się okaże, ze wysłano go z internetu może być konieczne
    występowanie do operatora o informacje.
    3. kolor czerwony nadal aktualny

    RF