  • 1. Data: 2004-03-05 18:43:38
    Temat: Sami swoi w zawodach prawniczych
    Od: "gowner" <p...@l...lex.pl>

    Mężczyzna wchodzi wieczorem do lokalu. Spostrzega siedzącą przy barze
    atrakcyjną kobietę. Podchodzi i zagaja:
    - Co porabiasz ślicznotko?
    Ona patrzy mu w oczy i odpowiada:
    - Co porabiam? Dymam, kogo popadnie. Wszystkich jak leci. Starannie, na
    wylot i wszędzie. W domu, w biurze, nawet tutaj. Uwielbiam dymać kogo się
    da. Od kiedy skończyłam nauki, nie robię nic innego.
    Na to on:
    - No proszę, coś podobnego! Bo ja też jestem prawnikiem! A pani mecenas to w
    której kancelarii pracuje?

  • 2. Data: 2004-03-05 19:56:32
    Temat: Odp: Sami swoi w zawodach prawniczych
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik gowner <p...@l...lex.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2ahqf$1ghd$...@n...atman.pl...
    > Na to on:
    > - No proszę, coś podobnego! Bo ja też jestem prawnikiem! A pani mecenas
    to w
    > której kancelarii pracuje?

    Doskonały!!!