    From: Milamber <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SM podala mnie do sadu o czynsz :(
    Date: Fri, 28 May 2004 13:30:28 +0200

    > Spoldzielnia Mieszkaniowa podala mnie da sadu grodzkiego o to, ze zalegam,
    > im z czynszem. Zrobila to w listopadzie 2003. W styczniu 2004 splacilem cale
    > zadluzenie. W maju 2004 przyszlo mi z sadu, ze mam zaplacic zadluzenie +
    > koszty sadowe + koszty zastepstwa. Mam w zwiazku z tym kilka pytan :
    > 1) Czy SM powinna mnie powiadomic, ze oddala sprawe do sadu (nie zrobila
    > tego) ?

    Nie
    > 2) Czy sad powinnien mnie powiadomic, ze jest sprawa, podac jakies terminy
    > rozpraw abym mogl sie stawic itp (o sprawie dowiedzialem sie dopiero jak
    > dostalem pismo, ze mam zaplacic) ?
    Nie bo to jest tryb uproszczony. Sąd orzeka na podstawie dokumentów.
    > 3) czy SM nie powinna wycofac tego pozwu jak wszystko splacilem w
    > miedzyczasie ?
    Nie do końca. Powinna go ograniczyć o dokonaną przez Ciebie wpłatę. A
    koszty i tak się jej należą po zapłaciłeś PO wniesieniu.
    > 4) czy taki pozem jest wazny, jezeli zostaly przez SM podane zle osoby
    > (jedna nie zostala podana ktora tez powinna placic) ?
    Jest ważny. Jeśli przez powyższe rozumiesz to, że pozwani zostali nie
    wszyscy, którzy są zobowiązani. Inna sprawa gdy pozwany został ktoś kto do
    zapłaty zobowiazany nie był. Ale ten zarzut przysługuje tylko tej osobie.
    > 5) czy taki pozew jest wazny, jezeli kwota podana przez SM sie nie zgadza ?
    A co to znaczy sie nie zgadza? Złą kartotekę konta pokazli w sądzie? Było
    mniej/ więcej?
    > Fantom
    Milamber