  • Data: 2004-05-28 12:32:21
    Temat: Re: SM podala mnie do sadu o czynsz :(
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Skórski pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:c974ob$82v$7@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > jesteś pewny ?
    > a o wyroku w postępowaniu nakazowym słyszał ?
    > takowy często zapada bez udziału zainteresowanego

    Pewny nie jestem..(stad slowko "chyba" w pierwotnym tekscie).
    Niemniej jednak napisalem, ze cos sluzy od postanowienia i to jest napisane
    na tym kawalku papieru, ktory zainteresowany dostal.

    Jak dotad w takich sprawach to spotkalem wie wlasnie z taka sytuacja,
    ze pozwany nie stawil sie pomimo prawidlowego zawiadomienia....

    Boguslaw