eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe] › Re: SDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe]
  • Data: 2003-10-12 13:40:50
    Temat: Re: SDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe]
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Ratajczyk" <k...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w
    news:bmb96s$d3t$1@inews.gazeta.pl:

    > Mając na uwadze §10 podpisanej przeze mnie w marcu 2002 na czas
    > określony 24 m-ce mam pytanie:
    >
    > *Czy nowy regulamin jest dla mnie wiążący*?

    Art. 384 1. KC: Wzorzec wydany w czasie trwania stosunku umownego o
    charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane
    wymagania określone w art. 384, a strona nie wypowiedziała umowy w
    najbliższym terminie wypowiedzenia.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I took an IQ test and the results were negative.