eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe] › Re: SDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe]
  • Data: 2003-10-14 16:58:00
    Temat: Re: SDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe]
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pietia" <p...@o...pl> naskrobał/a w
    news:bmbomj$lgo$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > P2P jest legalne w świetle polskiego prawa, więc nie wiem co Cię
    > gryzie. Skąd wiesz co ściągam w p2p? Może share/freeware a wtedy mam
    > do tego prawo. Może ściągam prywatne dokumenty udostępniane przez
    > innych userów?

    Sorry, tamto, to miał być komentarz do zupełni czegoś innego, ale się
    śpieszyłem i zupełnie się pop...

    > Podałem paragraf, przeczytaj ze zrozumieniem - "w celu wykorzystania
    > ich do działań związanych z przesyłaniem informacji nie zamówionej
    > przez jej odbiorcę, a w _szczególności_ naruszających ustawę (...)"
    > Innymi słowy jeśli mam stronę www i na niej umieszczę skrypt popupa
    > którego treść ściąga się z mojego dysku - to tepsa może uznać to za
    > złamanie regulaminu.

    Dopiero, gdy będą skargi na tego popupa.

    > "TP może rózwnież wprowadzić inną formę odbioru terminala"

    Odniesienie do telepunktu? Sami przyjadą i zabiorą?

    > Czy wogóle czytałeś ten paragraf?

    Taak, a co?

    > Masz jakiś poważniejszy problem czy tylko źle wstałeś? "Banda
    > patałachów" płaci za łącze którego używa i ma prawo korzystać z jego
    > pełnej przepustowości.

    Mam samochód, który osiąga 200 km/h w 3,6 sekundy i mam prawo korzystac
    jego pełnej szybkości.

    > Userzy p2p to niewielki odsetek

    Jasne. A świtak siedzi i zawija kazy w te sreberka.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Out of my mind. Back in five minutes.