eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe] › Re: SDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe]
    From: "pietia" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SDI i nowy regulamin czy jest wiazacy? [dlugie ale IMHO ciekawe]
    Date: Sun, 12 Oct 2003 15:00:42 +0200

    > Nowy regulamin: http://republika.pl/the-twins/tpsa/tpsa.htm
    >
    > Sporne punkty nowego regulaminu to §6 p.6 i §24

    Dla mnie najbadrdziej spornym i nonsensownym punktem jest §16 p.5 - to jest
    po prostu skandaliczne! Oznacza, że TP może rozwiązać ze mną umowę ponieważ
    korzystam z emula czy kazy :/

    §16 p.6 jest też nonsensem - jeśli ktoś ściągnie ode mnie przez ftp lub p2p
    plik zatytułowany "wygrane w lotto w okresie 2004.1.1 - 2005.1.1" a w środku
    znajdzie co innego (np. reklamę jakiejś firmy) to TP ma wg tego knota
    prawnego możliwość rozwiązania ze mną umowy. Poza tym TP bezprawnie
    rozszerza ustawę - pisze "w szczególności naruszających ustawę (...)" co
    oznacza że TP ma prawo dowolnie definować "działania dążące do przesyłania
    niezamówionych informacji".

    §17 p.1 - czyli mogą zażądać żebym wysłał im terminal kurierem do Paryża???

    §20 - kiedyś nie gwarantowali transmisji danych _poza_ łączami TP. Teraz
    gwarantują już tylko łącznośc z centralą, a zastrzegają że "nie gwarantują
    przepustowości do zasobów sieci Internet" - czyli oznacza, że w centrali
    mogą ograniczyć mi transfer do poziomu dial-up i wszystko będzie OK jeśli
    będę połączony z centralą na 115kbit.

    Nie tak dawno na tej grupie broniłem tepsy, ale teraz te francuskie
    sk...syny bezczelnie przeginają!

    Pozdr