    From: "Marcin" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Date: Wed, 10 Mar 2010 10:46:21 +0100

    > Zakładając, że faktycznie sokiści zrobili taki "przekręt" to masz rację.
    > Ale czy w konfrontacji dwóch funkcjonariuszy vs. kilku przyłapanych na
    > wykroczeniu picia alkoholu wbrew ustawie (zakładam, że nikt inny tego nie
    > widział) realne jest w ogóle udowodnienie, że owo "sikanie" czy
    > "zaczepianie" było zmyślone?
    > Gdyby to jednoznacznie i bezsprzecznie wynikało, to chyba sąd uniwinniając
    > ich z tych czynów, z urzędu nie poleciłby wszczęcia postępowania w sprawie
    > poświadczenia nieprawy.
    > Wiem, wiem, pewnie sąd się tym nie zajmował, a sokistów na rozprawie nie
> [...]

    Nie wiem czy to ma znaczenie i cvzy się dobrze wyraziłem. Od wyroku sądu się
    odwołałem i można powiedzieć, że wygrałem sprawę. Sąd orzekł, że czyn
    sikania oraz czyczepianie nia miało miejsca. Taki był wyrok sądu.
    Jednocześnie opiewał na karę grzywny w wysokości 100 zł (za samo picie
    alkoholu). Opróćz tego poniosłem koszt 130 zł (koszty sądowe). Później
    komornik (w pierwszym poście opisałem sprawę). SOKiści kłamali (wyrok sądu
    to potwioerdza). Czy mogę coś w tym wypadku zrobić?

    W sprawie zeznawało 3 moich kolegów. Z jednym zostałem na peronie (mieszkał
    blisko mnie), a dwóch pojechało tą samą kolejką, którą jechali SOKiści.
    Oskarżony zostałem tylko ja. Sama sprawa ma wiele nieścisłoći, ale nie są
    istotne skoro sąd jednoznacznie stwierdził, że 2 z 3 zarzucanych czynów nie
    miały miejsca = kłamstwo SOKistów.

    Marcin