  • Data: 2010-03-10 12:01:34
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: "Marcin" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A jak to się stało, że wsiedli do pociągu z Twoim dokumentem? Dlaczego tam
    >wsiedli?
    Poprosili o dowód. Dostali go. W międzyczasie podjechała kolejka. SOKiści
    poprostu wsiedli sobie do niej z moim dowodem i odjeachali.. Wołałem do
    nich, ze ja nigdzie nie jadę i chcę aby oddali mi mój dowód. Nie obchodziło
    ich to.

    > Skąd wiedziałeś, gdzie odebrać dokument?
    Na drugi dzień zadzwoniłem do biura SKM i tam się dowiedziałem gdzie odebrac
    dowód. Po zajściu dzwoniłem na policję. Powiedzieli, że musze zgłosić
    oficjalne zawiadomienie o fakcie na komendzie. Dyspozytor był mocno
    zdziwiony, że sokiści zabrali mi dowód (tak samo jak ja)

    > Dlaczego tylko Ty zostałeś ukarany?

    Dobre pytanie. Może dlatego, ze jako jedyny grzeczenie dałem im dowód. Może
    w ten sposób chcieli wybrnąć z sytuacji. Od kolegów, którzy jechali tą samą
    kolejką dowiedziałem się, że siędząc w pociągu uzgadniali wersję (spisywali
    zdarzenie) i wtedy najprawdopodobniej wystawiali mi mandat.

    Marcin