  • Data: 2010-03-10 09:44:41
    Temat: Re: Rzekomy mandat, sprawa w sądze, komornik
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:44:41 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Jeśli się coś sprawdza, to powinno się mieć możliwość bliższego zapoznania z
    > tym,

    Okazuję dokument trzymając go w dłoni na wyciągniętej ręce. Jeżeli ma
    legitymujący problem ze wzrokiem, może poprosić to mu przysunę bliżej jego
    twarzy mój dokument.

    > porównanie ze wzrorcem,

    każdy policjant/sokista/strasznik wiejski jest instytucją typu Urząd Miar?
    :))

    > upewnienia, że nie zostały podrobione etc.

    A tu już robisz z nich ekspertów i biegłych :)))

    > sam zaproponowałeś wcześniej, że policjant ma prawo wziąć do ręki...

    Ja byle komu nie daję do ręki. Jak chce to sam sobie może wziąść do ręki
    swojego, albo wziąść od qmpla jeżeli mu da :))
    I słynny cytat z "Krolla": "do ręki to ja ci mogę dać ...zawołaj mi tu
    starszego stopniem!" :)))

    > Bo właśnie tak rozumie się słowo legitymować.

    To twoje rozumowanie. Legitymowanie polega na okazaniu legitymacji :))
    W takich przypadkach - okazaniu dokumentu tożsamości.