    From: "Ryszard Pikuła" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzecznik Praw Obywatelskich (przepraszam)
    Date: Thu, 28 Mar 2002 15:02:26 +0000 (UTC)

    Rzecznik praw... A czy ktos usilowal wyslac maila do Rzecznika z jego strony?
    czy sie to komus udalo, bo mnie nie a chcialem mu wysalac takiego maila:
    Nowe zadania Policji i Prokuratury

    Sad Okręgowy w Krakowie wyznacza nowe zadania dla Prokuratorów - obronę
    piratów drogowych, zabójców młodych ludzi - przed kara -.

    W sprawie o której tutaj mowa, kierowca w Nowej Hucie dnia 29 paźdź. 2001,
    zabił dwoje młodych ludzi. Policja i Prokurator Rejonowy w Nowej Hucie
    uchylili się od przesłuchania świadków.
    Sad Rejonowy nakazał Prokuratorowi wykonać niezbędne czynności śledcze mi.in.
    przesłuchanie świadków.
    Prokurator od tego zarządzenia Sadu Rejonowego w Nowej Hucie odwołał się do
    Sadu Okręgowego w Krakowie. Sad Okręgowy widocznie uznał, ze sprawa śmierci
    dwojga młodych ludzi 24 i 18 lat jest zbyt błaha aby przesłuchiwać świadków i
    uwzględnił zażalenie Prokuratora.

    Dla idetyfijkacji sprawy sygn. akt w Sądzie Rejonowym w Nowej Hucie
    ZK 147/02/N -
    Autorem informacji jest ojciec ofiary wypadku Ryszard Pikuła,
    tel, (22) 8320732