    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ruska rakieta i odpowiedzialność
    Date: Sun, 14 May 2023 08:13:17 +0200
    <u3opp2$kfi$5$cef@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <u3otn2$onc$1$cef@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <u3pql7$ipm$2$cef@news.chmurka.net>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Nie wiem co chciałeś przekazać tym bełkotem,
    > ale to tylko potwierdza, że zupełnie słusznie od
    > dawna nie wnikam w treści przekazywane przez Ciebie.

    Jak chcesz jak dla cepa prostego:
    Jak Władimir Władimirowicz wesprze Black Lives Matter w USA to obrona po
    linii ala "A w Putinistanie wybory fałszują" *też* będzie "nie na miejscu"?
    Jako _podstawa_ obrony będzie "nie na miejscu". jako znacząca część
    obrony będzie jak znalazł IMHO.

    Wzajemności zasada najświętszą jest.

    --
    A. Filip