  • Data: 2023-05-14 17:45:22
    Temat: Re: Komplikacje medyczne i odpowiedzialność "użyczającego"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem lekarzem i nie czuję się powołany do stwierdzania, czy komuś
    > pikawa bije dobrze, czy źle.

    Co nie przeszkadzało ci twierdzić (na popracie tego uzasadniałeś że
    jesteś osobą wybitnie wykształconą w zakresie pierwszej pomocy
    przedmedycznej)., że dopóki pikawa pika to AED nie pomoże a może
    zaszkodzić i trzeba czekać aż dokumentnie stanie. Co jest kompletną i
    szkodliwą bzdurą i mimo podawania ci linków czemu, to się prędzej
    zesrasz niż przyznasz że się myliłeś.

    > Jak facet jest przytomny, to nie widzę
    > powodu stosowania AED.

    To chwilowo pomińmy. Rozmawiamy o tym że twierdziłeś, że AED używa się
    przy "płaskiej linii". Co jest trzecią prawdą - rzeczywiście się używa -
    do tego żeby ci powiedział że masz kurwa masować, bo teraz to już na
    defibrylację za późno.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!