  • Data: 2023-05-15 06:25:48
    Temat: Re: Komplikacje medyczne i odpowiedzialność "użyczającego"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > powstania pożaru nie dopełnia obowiązku określonego w przepisach o
    > ochronie przeciwpożarowej oraz Państwowej Straży Pożarnej w postaci:
    > (...) udzielenia niezbędnej pomocy kierującemu działaniem ratowniczym,
    > na jego żądanie, podlega karze aresztu, grzywny albo karze nagany.

    > Gdyby uznać, że odmowa pomocy przypadkowej kobiecie jest przestępstwem,
    > to wyszłoby na to, że ustawodawca za szczególnie mniej naganne uznaje
    > odmowę udzielenia takiej pomocy Straży Pożarnej prowadzącej działania
    > ratunkowe. Czy uważasz taki tok rozumowania za racjonalny?

    Niespecjalnie - nie chce mi się sprawdzać ale pewnie nie ma oobowiązku
    gaszenia pożaru, natomiast obowiazek udzielenia pomocy w przypadku
    medycznym jest. To inaczej zapytam - apteczki też nie trzeba użyczyć? Bo
    na razie stałeś na stanowisku że AED nie bo nie pomoże a może zaszkodzić.

    > Zafiksowałeś się na
    > swoim, choć logiki się w tym ja nie potrafię dopatrzyć.

    Ty się zafiksowałeś na tym, że AED działa jak pikawa stanie i nie
    potrafisz się przyznać od lat do błędu. Pytany zmieniasz temat.

    > Widzisz, nie ma nic o AED.

    Nie wiem - dla mnie masz coś z mózgiem nie tak.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!