    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwód - dla mnie szok!
    Date: Thu, 30 Jan 2003 15:25:30 +0100

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:b19208$su9$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:4...@n...onet.pl...
    > żeby
    >
    > zawiesila postepowanie?

    Zawsze tak robia przeciez. Chyba, ze odraczaja posiedzenie pojednawcze.

    > Ja powiedziałam, że chcę się pogodzić.
    >
    > czyli dostałaś pozew skoro już była sprawa pojednawcza?
    > jaka była reakcja na pozew? co proponuje powód w pozwie?

    To wszystko jest w poscie - pozew jest. Reakcja bylo zdziwienie i chec
    pojednania. Od kiedy to w pozwie sie cos proponuje?

    > co to oznacza ? przecież w pozwie są propozycje , jakie? wynika mi z tego
    > postu ,że coś zlekceważyłaś ...

    Czemu zakladasz, ze w powie sa jakies propozycje? Chca sie dogadac - sprawa
    jest jeszcze otwarta.

    [...]
    > to zalezy jak daleco doszło do Waszego rozkładu i po czyjej stronie będzie
    > faktyczna wina ...

    E tam - a jak jego, to co? Wedlug mnie najlepsza jest zawsze droga
    polubowna. Po co sobie i innym strzepic nerwy?

    > . O jakie alimenty powinnam
    >
    > ponawiam pytanie dostałaś odpis pozwu ...

    No dostala, dostala.

    wynika mi z Twojej relacji ,że
    > stawiasz sprawe odn. siebie nie informując grupy o stanowisku drugiej
    strony
    > a z tego wynika ,że nie można obiektywnie ocenić Twojej sytuacji...

    A co to ma do rzeczy? Powinna wystapic o alimenty dla dziecka i takze dla
    siebie ( art. 443, 444 kpc w zw. z art. 130 kro )

    > zaistniałej
    >
    > hm w tej kwestii głupio mi troche pisać ale myśle,że orientuje sie w miare
    > dobrze ale by udzielić praktycznych informacji musisz uczciwie podchodzić
    > obiektywnie do sprawy ...nie jestem zwolenniczką dokopania jakiejkolwiek
    ze
    > stron...

    No wlasnie. Jesli chce rozwodu, to nie ma sie co rzucac. Koszty i klopoty
    nie sa chyba nikomu potrzebne. POstaraj sie jednak dobrze zadbac o interesy
    swoje i dziecka - z Twojego opisu wynika, ze sad proawdopodobnie uznalby
    jego wine - powinnas ten fakt odpowienio wykorzystac w negocajcjach. Gdyby
    nie to to nie parliby tak do ugody - tez wiedza, ze masz lepsza karte. No
    chyba, ze, jak wspominala Sandra, nie wszystko nam tu mówisz.

    Depi.