  • Data: 2003-01-29 19:49:17
    Temat: Re: Rozwód - dla mnie szok!
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic się nie dzieje niespodziewanie.
    > Jeżeli tak postąpił to albo dowiedział się, że to dziecko nie jest jego,
    > albo też ma już inną kobietę.
    > Jeśli wiesz, że dziecko jest jego - bo innaczej być nie może - to na Twoim
    > miejscu nie zgadzałbym się w żadnym wypadku na rozwód bez orzekania o winie.

    Ja na miejscu tego gościa bym nie podawał do sądu o rozwód, bo po co rozwód, jak
    to tylko kłopoty, i to nawet z dostaniem paszportu (dla mnie to bardzo ważne).
    Po prostu pojechał bym na jakieś wyspy tropikalne, a rozwód zignorował.
    Oczywiście mam na myśli, że beznadziejnym, i niezrozumiałym powodem do rozejścia
    się jest trzecia osoba (6. przykazanie). Rozejście się jest zrozumiałe, ale w
    przypadku, gdy człowiek po prostu nie chcę już małżeństwa, bo się np. odkochał,
    ale nie żadne 'inne kobiety'.

    Pozdrawiam
    Hubert