    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy za porozumieniem stron
    Date: Thu, 27 May 2010 20:21:07 +0200

    Użytkownik "BEESEL" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:efb81695-e623-452c-b38e-b33b63d9539e@q8g2000vbm
    .googlegroups.com...
    Witam

    Postaram się w sposób jasny napisać w czym przydała by mi się Wasza
    konsultacja.
    Moja firma kończy swoja działalność ale jako ze jest spółką należącą
    do większej grupy jako ze grupa ma firmę w sąsiednim mieście zostanę
    zwolniony a prawdopodobnie dostane do podpisania papier z rozwiązaniem
    umowy za porozumieniem stron.
    Nasuwają mi się pytania.
    Jako ze mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia i przysługuje mi 3
    miesięczna odprawa czy przy rozwiązaniu umowy za porozumieniem stron
    mogę liczyć na jakie kolwiek pieniądze ??
    Ostatnie 2 tygodnie maja mam wole firma wysłała mnie na urlop i w tym
    czasie załatwiam sprawy z nowa firma a od 1 czerwca przechodzę do
    nowej firmy.
    W tym przypadku nie są zachowane 3 miesiące wypowiedzenia i nie wiem
    jak to traktować teoretycznie powinienem dostać 3 dni urlopu na
    "poszukiwane pracy" ale jako ze zostałem wysłany na urlop czy te 3 dni
    mi się należą ??

    Proszę o pomoc dziękuje bardzo Adam

    Strasznie mieszasz.i piszesz na przemian o zwolnieniu Cię i porozumieniu
    stron,i podjęciu pracy w nowej firmie-jakby to był jeden ciąg
    zdarzeń.Zwolnienie Cię przez zakład, a porozumienie stron to dwie róże
    rzeczy które są osobnymi "torami".Podjęcie pracy w nowej firmie to
    "następny" tor...
    Może napisz jeszcze raz, ale skonkretyzuj co Cię interesuje-jakie działania
    i efekt finalny. Czy chcesz aby zakład Cię zwolnił z odprawą i 3 miesięcznym
    wypowiedzeniem? Czy chcesz aby zakłąd zatrudnił Cię na nowym miescu bez
    odpraw i bez przerywania ciągłości pracy? Czy chcesz się
    zwolnić na całkiem innych warunkach które są traktowane jako "porozumienie
    stron"? Zazwyczaj "inne warunki" to krótki okres wypowiedzeni...

    Palik