    From: "Marcin" <m...@m...brak.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie umowy, a wypowiedzenie
    Date: Thu, 5 Feb 2004 09:45:58 +0100

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości
    news:bvrtc9$edh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > moim zdaniem mozesz wypowiedziec po uplywie 6 miesiecy od 10 wrzesnia.

    A jak to uzasadniasz? Dlaczego tak wedlug Ciebie jest?

    > Od 11 marca 2004 mozesz wypowiadac, z tym ze okres wypowiedzenia musi
    trwac do
    > konca miesiaca kaledarzowego, co oznacza, ze miesiac, czyli do 11 maja
    > wlacznie + dopelnienie do konca miesiaca czyli do 31 maja. 1-go czerwca
    > jestes wolny od zobowiazan umownych.

    Nie no bez przesady...
    Jesli nawet moglbym wypowiedziec dopiero 11 marca (czego nie rozumiem) to
    "wolny" bylbym juz 1 maja :)

    > tak z ciekawosci - IDEA? Jesli operator GSM, to miej na uwadze, ze zle
    > liczysz termin w rozumieniu KC. Termin liczony w miesiacach, uplywa z
    KONCEM
    > 10 marca (w twoim przypadku) - czyli mozesz wypowiedziec z dniem nie 10-go
    > z dniem 11-go marca.

    To nie IDEA, ale dziekuje za ta uwage.

    > Gdy rabniesz sie o te kilkanaście godzin, moze cie to kosztowac nawet
    > 1000PLN!

    W mojej umowie nie ma zadnego zapisu o karze w przypadku wczesniejszego
    wypowiedzenia umowy.
    Czy w takim przypadku reguluja to jakies nadrzedne przepisy?

    M.