  • Data: 2004-02-05 15:57:42
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy, a wypowiedzenie
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <m...@m...brak.pl> napisał w wiadomości
    news:bvsvk3$6ru$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak to uzasadniasz? Dlaczego tak wedlug Ciebie jest?
    wypowiedzenie jest zdarzeniem prawnym - umownie ograniczyles mozliwosc
    zajscia takiego zdarzenia przed uplywem 6 miesiecy od daty podpisania umowy.

    > Nie no bez przesady...
    > Jesli nawet moglbym wypowiedziec dopiero 11 marca (czego nie rozumiem)
    wynika ze sposobu obliczania "terminu" okreslonego w KC w tytule Termin

    > "wolny" bylbym juz 1 maja :)
    napisalem czerwca - mialem na mysli odpowiednio 11 kwietnia i 1 maja

    > W mojej umowie nie ma zadnego zapisu o karze w przypadku wczesniejszego
    > wypowiedzenia umowy.
    > Czy w takim przypadku reguluja to jakies nadrzedne przepisy?
    Jesli nie ma zapisu o skutkach wczesniejszego wypowiedzenia umowy to moim
    zdaniem takie wypowiedzenie jest prawnie bezskuteczne i nadal ciaza na tobie
    zobowiazania wynikajace z umowy; na drugiej stronie umowy takze -
    wypowiedzenie nie bylo skuteczne i uwaza sie za niebyle (to wszystko moja
    interpretacja)

    p.
    W,