  • 1. Data: 2004-08-04 06:38:30
    Temat: Rozprawa sądowa poa miejscem zamieszkania
    Od: "lumhen" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Mój syn dostał wezwanie na rozprawe sądową (w charakterze oskarżonego).
    Rozprawa ma się odbyć w mieście oddalonym o ok 500 km od miejca jego
    zamieszkania.
    Czy jest jakaś możliwość aby rozprawe przenieść do sądu w miejscu
    zamieszkania?

    Pozdrowienia
    Henia

  • 2. Data: 2004-08-04 14:13:38
    Temat: Re: Rozprawa sądowa poa miejscem zamieszkania
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy jest jakaś możliwość aby rozprawe przenieść do sądu w miejscu
    > zamieszkania?

    Zajrzyj do art. 36 k.p.k. (kodeksu postępowania karnego)
    Jest taka możliwość ale tylko wówczas gdy oprócz oskarżonego także
    większość innych osób podlegających wezwaniu na rozprawę mieszka
    bliżej innego sądu niż sąd właściwy. I wymaga to decyzji sądu
    przełożonego (wyższego rzędu)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-04 14:14:23
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Dredd wrote:
> [...]
    > większość innych osób podlegających wezwaniu na rozprawę mieszka
    > bliżej innego sądu niż sąd właściwy. I wymaga to decyzji sądu

    Po wyznaczeniu rozprawy ktoś będzie przekazywał sprawę? Jakby się dało
    to już dawno zostałaby przekazana.

    KG

  • 4. Data: 2004-08-04 14:39:57
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Po wyznaczeniu rozprawy ktoś będzie przekazywał sprawę? Jakby się
    dało
    > to już dawno zostałaby przekazana.

    Słuszna uwaga Kam
    Po wyznaczeniu rozprawy szanse są marne :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info