eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji › Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
    From: Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z
    delegacji
    Date: Thu, 11 Sep 2008 19:11:33 +0200

    Osoba nazywajaca sie przypadek w liscie z dnia 2008-09-11 18:57
    napisala nastepujace slowa:

    > Miałem podobną sytuację, czy to nie firma na C.?

    Nie, nie firma na C ;-)

    > Generalnie, powinni ci niezwłocznie wypłacić różnicę po rozliczeniu
    > delegacji.

    Jakis paragraf na to mozesz podac?

    > Jak ci nie zależy to sąd pracy. Jak trochę zależy to
    > zbieraj dowody - przedawnia się po 3 latach.

    Dowody wplaty kasy mam. Do sadu nie pojde bo to generalnie nie jest
    problem firmy tylko osob ktore tam pracuja. Pieniadze nie sa jakies
    wielkie, ale teraz chodzi mi juz tylko o zasade. Kazdy w tym dziale leje
    na robote (kierownik sie zwalnia za miesiac, reszta woli zjesc sniadanie
    i poplotkowac niz zajac sie robota). Co gorsza - jak czlowiek przyjdzie
    i zapyta sie co z delegacja to go opierdziela ze delegacja jest i lezy i
    lezec bedzie az przyjma kogos nowego do pracy kto im pomoze. Zenada po
    prostu...

    --
    michal