  • 1. Data: 2004-06-28 20:51:40
    Temat: Rozliczenie delegacji
    Od: "Hasan" <u...@c...barg.cy>

    Muszę rozliczyć delegację krajową. Chciałem dowiedzieć się jakie są obecnie
    wysokości: ryczałtu i diety oraz jakie rozporządzenie reguluje rozliczenie
    delegacji krajowych (obowiązujące). Przeglądałem archiwum znalazłem kilka
    rozporządzeń ale wszystkie ze statusem uchylone (www.sejm.gov.pl).

    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-28 21:04:10
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Hasan* [ u...@c...barg.cy ] napisał(a):

> [...]
    > reguluje rozliczenie delegacji krajowych (obowiązujące).
    > Przeglądałem archiwum znalazłem kilka rozporządzeń ale wszystkie

    ja dostawalem delegacje 21zl/dzien
    niestety nie znam odpowiedzi na dalsze czesci pytania

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-06-28 21:05:24
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Hasan" <u...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > delegacji krajowych (obowiązujące). Przeglądałem archiwum znalazłem kilka

    Rozporządzenie Ministra Pracy I Polityki Społecznej z dnia 19 grudnia 2002
    r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących
    pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery
    budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju. Dziennik Ustaw z
    2002 r. Nr 236 poz. 1990.
    Szczegóły www.sejm.gov.pl, lub www.prawo.lex.pl lub http://www.abc.com.pl.

    Pzdr.

    Marek

  • 4. Data: 2004-06-29 15:24:03
    Od: "Hasan" <u...@c...barg.cy>

> [...]
    > budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju. Dziennik Ustaw z

    Wielkie dzięki
    Mariusz