  • 1. Data: 2004-06-28 18:45:31
    Temat: Zebranie a czas
    Od: "Czeslaw Klott" <c...@y...com>

    Witam,

    ja tutaj nowy, a na dodatek z innej branzy.
    30 czerwca mamy zebranie, na ktorym chcemy
    odwolac dotychczasowego prezesa i zarzad.
    Jesli tego nie zrobimy do godz. 24.00 bedziemy
    musieli im placic pensje przez nastepne pol roku.
    Poniewaz przewidujemy przedluzanie dyskusji
    przez w/w , czy istnieje prawna procedura
    zatrzymania czasu, aby zdazyc wreczyc wymowienia?
    Jesli tak, to na jakiej podstawie.

    Z gory dziekuje

    Czeslaw

  • 2. Data: 2004-06-28 18:55:46
    Temat: Re: Zebranie a czas
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Czeslaw Klott" <c...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poniewaz przewidujemy przedluzanie dyskusji
    > przez w/w , czy istnieje prawna procedura
    > zatrzymania czasu, aby zdazyc wreczyc wymowienia?

    wszystko pięknie i ładnie, tylko co to za prezes i zarząd? spółdzielnia/?
    spółka? przedsiębiorstwo???????

  • 3. Data: 2004-06-28 19:15:57
    Od: "Czeslaw Klott" <c...@y...com>

    > Użytkownik "Czeslaw Klott" <c...@y...com> napisał w wiadomości

    > wszystko pięknie i ładnie, tylko co to za prezes i zarząd? spółdzielnia/?
    > spółka? przedsiębiorstwo???????

    Spoldzielnia Mieszkaniowa

    Czeslaw