  • 1. Data: 2004-06-28 20:20:13
    Temat: Zameldowanie przez współwłaściciela
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    Czy współwłaściciel nieruchomości może zameldować w niej osobę trzecią w
    przypadku sprzeciwu drugiego współwłaściciela?

    pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-06-28 20:34:07
    Temat: Re: Zameldowanie przez współwłaściciela
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy współwłaściciel nieruchomości może zameldować w niej osobę trzecią w
    > przypadku sprzeciwu drugiego współwłaściciela?
    >
    > pozdrawiam
    > Karol

    Przy zameldowaniu nikt nie wyraża ani zgody ani sprzeciwu.

    Właściciel nieruchomości ma obowiązek poświadczyć fakt przebywania danej
    osoby pod danym adresem.
    Właściciel nieruchomości, który tego nie dokona odpowiada za wykroczenie z
    art. 147 par 2 kw.

    Zameldowanie nie daje tytułu prawnego do zajmowania lokalu !

    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2004-06-28 20:40:30
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > art. 147 par 2 kw.
    >
    > Zameldowanie nie daje tytułu prawnego do zajmowania lokalu !

    Właśnie tak mi się wydawało, jeśli jakieś osobie nie odpowiada fakt
    przebywania kogoś w mieszkaniu, bo nie wyraziła na to zgody, to
    ewentualnie może występować do sądu jako iż naruszono jej posiadanie.
    Dzięki za odniesienie do wykroczenia:)