eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ? › Re: Rozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ?
  • Data: 2003-10-30 09:06:49
    Temat: Re: Rozliczenie C.O - kto ma zapłacić, ja czy poprzedni własciciel ?
    Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "i...@w...pl" <i...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:226b.00000ed5.3fa03925@newsgate.onet.pl...
    > Witam . Sprawa jest taka. Kupilem mieszkanko.Prawnie tam jestem od
    czerwca
    > tego roku zameldowany. Pytanie jest takie do kogo społdzielnia powinna
    > kierowac sprawe za rozliczenie za C.O. Do mnie czy do poprzedniego
    > włascicieila. Nadnienie że trzeba było dopłacic 750 zł. po rozliczeniu
    kosztów
    > ogrzewania. Bo to ja mam na czynszu zaległość wynikającą z tego że
    poprzedni
    > własciciel jak na razie nie zapłacij podanej kwoty. Czy spółdzielnia ma
    racje
> [...]
    Pozdrawiam.

    Koszty ogrzewania c.o. ciążą na mieszkaniu, nie na właścicielu.
    Tak więc spółdzielnia słusznie domaga się od Ciebie zwrotu.
    W Akcie Notarialnym powinieneś mieć zapisane, że ponosisz koszty związane
    z eksploatacją mieszkania od dnia jego przejęcia.
    Pozostaje Ci zapłacić spółdzielni i na drodze postępowania cywilnego
    domagać się zwrotu od poprzedniego właściciela.

    Piciuf