  • 11. Data: 2019-07-01 20:49:54
    Temat: Re: Rozbita szajka pedofilska w Italii ,,Hansel & Gretel"
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-01 o 19:22, Trefniś pisze:

    > OK, gwiazdo usenetu!

    Może to Ty jestes gwiazdą i wszyscy na grupach dyskusyjnych. Zresztą
    gwiazdy są na niebie. Innych gwiazd nie ma. Ci ludzie, którzy uważają
    kogoś lub siebie za gwiazdę maja pomylenie z poplątaniem. Aktoreczki,
    aktorzy, śpiewacy, piosenkarze itp.

    Nie nazwiesz chyba prezesa, czy realizatora dżwieku w TVP gwiazdą?
    Aż całkiem odechciało mi się te gęby z telewizji po operacjach
    plastycznych i botoksach oglądać.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-07-02 00:43:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-01, Animka <a...@w...pl> wrote:
    > Nie wiem dlaczego ciągle powielacie to głupie powiedzonko.

    Fajne jest i wcale nie głupie.

    > Pijak to pijak. Złodziej to złodziej.

    Widziałaś kiedyś taki film "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz"? Pewnie
    widziałaś, ale nie kojarzysz. To z niego pochodzi ten tekst, konkretnie z
    tej sceny: https://youtu.be/uaH7r30oSgk

    Po jej obejrzeniu, co według Ciebie może oznaczać to powiedzonko (można
    podać tylko jedną odpwowiedź)?:

    [a] że każdy pijak to złodziej
    [b] że ludzie ulegają stereotypom i jak coś widzą gdzieś co uważają za złe
    to automatycznie przypisują tez inne złe cechy.
    [c] Polsat

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-07-02 01:22:26
    Od: Animka <a...@w...pl>

> [...]
    > [b] że ludzie ulegają stereotypom i jak coś widzą gdzieś co uważają za złe
    > to automatycznie przypisują tez inne złe cechy.

    Daję odpowiedź b.
    Nienawidzę pijaków (niech wychla całą wannę, ale niech będzie w miarę
    trzeźwy i normalny).
    Film ogladałam, ale tyle w zyciu filmów się naogladałam, że mogę nie
    pamietać który to który. Polskimi filmami raczej się nie fascynuję, bo
    chlają na umór, grą buzie i przeklinają.
    Natomiasy spodobała mi sie piosenka-teledysk zespołu Die Toten
    Hosen-"Zamrozona wyborowa" Można się uśmiać.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-07-02 02:35:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-01, Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Daję odpowiedź b.

    Bdb.

    > Nienawidzę pijaków (niech wychla całą wannę, ale niech będzie w miarę
    > trzeźwy i normalny).

    No więc niektórzy (owawiam się, że jest ich dużo dużo) uważają, że jak
    homoseksualista to od razu pedofil, a już na pewno dewiant. Tak samo
    właściciel seks szopu tez musi być przecież dewiant skoro ma sklepik i
    tam jest coś z seksem. I dlatego też każdy pijak to złodziej, mimo, że
    oczywiście tak nie jest.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2019-07-02 09:57:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.07.2019 o 02:35, Marcin Debil pisze:
    > No więc niektórzy (owawiam się, że jest ich dużo dużo) uważają, że jak
    > homoseksualista to od razu pedofil, a już na pewno dewiant.

    debil nie zna statystyk:))))))))))))))))
    --
    I love love