    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Rozbita szajka pedofilska w Italii ,,Hansel & Gretel"
    Date: Mon, 01 Jul 2019 22:43:13 GMT

    On 2019-07-01, Animka <a...@w...pl> wrote:
    > Nie wiem dlaczego ciągle powielacie to głupie powiedzonko.

    Fajne jest i wcale nie głupie.

    > Pijak to pijak. Złodziej to złodziej.

    Widziałaś kiedyś taki film "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz"? Pewnie
    widziałaś, ale nie kojarzysz. To z niego pochodzi ten tekst, konkretnie z
    tej sceny: https://youtu.be/uaH7r30oSgk

    Po jej obejrzeniu, co według Ciebie może oznaczać to powiedzonko (można
    podać tylko jedną odpwowiedź)?:

    [a] że każdy pijak to złodziej
    [b] że ludzie ulegają stereotypom i jak coś widzą gdzieś co uważają za złe
    to automatycznie przypisują tez inne złe cechy.
    [c] Polsat

    --
    Marcin