  • 211. Data: 2013-09-06 12:03:23
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-06 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To chyba zasada samospełniającej sieprzepowiedni.
    > Bedziesz tak długo powtarzał az sam w to uweirzysz.
    >
    > Tak czy siak - po raz kolejny EOT.

    Przynajmniej potwierdził, że ma kompleksy. Zapewne z dzieciństwa, choć
    kto wie, różne aberracje się zdarzają i czasem rzekomo dorosły facet
    nabawia się kompleksów jak baba.

    --
    Liwiusz

  • 212. Data: 2013-09-06 12:10:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 12:03, Liwiusz pisze:

    > Przynajmniej potwierdził, że ma kompleksy. Zapewne z dzieciństwa, choć

    Jak zwykle nie umiesz czytać.

    > kto wie, różne aberracje się zdarzają i czasem rzekomo dorosły facet
    > nabawia się kompleksów jak baba.

    I jeszcze jesteś mizoginicznym dupkiem...

  • 213. Data: 2013-09-06 12:11:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2013 12:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To chyba zasada samospełniającej sieprzepowiedni.
    > Bedziesz tak długo powtarzał az sam w to uweirzysz.

    Koncepcji samospełniającej się przepowiedni też najwyraźniej nie rozumiesz.

  • 214. Data: 2013-09-06 12:51:49
    Od: Matt <m...@g...com>

    On Wednesday, September 4, 2013 8:41:03 PM UTC+2, Robert Tomasik wrote:
    > A z czego to wynika? Pytam po prostu.

    Z definicji pieszego w PoRD:

    18) pieszy - osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą na niej
    robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za pieszego uważa się
    również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą rower, motorower, motocykl, wózek
    dziecięcy, podręczny lub inwalidzki, osobę poruszającą się w wózku inwalidzkim, a
    także osobę w wieku do 10 lat kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej;

    --
    Regards
    Matt

  • 215. Data: 2013-09-13 12:02:23
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z desk?
    Od: r...@k...net

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 23:29:36 UTC+2 użytkownik m napisał:

    > A gdyby ta rowerzystka szła, bądź prowadziła pieszo rower i dostała

    To by była pieszym, a nie rowerzystką.

    R.