  • 21. Data: 2006-08-26 20:55:51
    Temat: Re: Rowerzysta po dwóch piwkach jadÄ?cy chodnikiem
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał

    > A gdyby tym chodnikiem wasza matka przechodziła?

    Matka? Matka siedzi z tyłu ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 22. Data: 2006-08-26 20:56:23
    Temat: Re: Rowerzysta po dwóch piwkach jadący chodnikiem
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Henry (k)" wrote:

    > To ta knajpa musi być blisko domu, że nie ma żadnych skrzyżowań i przejść
    > dla pieszych po drodze ;-)

    Ooo przepraszam, a jak jest przejscie i rowerzysta zgodnie z przepisami
    przeprowadzarower? :>

  • 23. Data: 2006-08-26 22:24:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał

    > Ooo przepraszam, a jak jest przejscie i rowerzysta zgodnie z przepisami
    > przeprowadzarower? :>

    Znaczy _prowadzi_ pojazd będąc w stanie po spożyciu :)

  • 24. Data: 2006-08-27 11:09:22
    Temat: Re: Rowerzysta po dwoch piwkach jadący chodnikiem
    Od: "SKY" <s...@o...pl>

    tak, owszem może...

    to moim zdaniem jeden z tych przepisów który jest jedną wielką luką prawną..

    ..za kierowanie pojazdami w stanie po użyciu alkoholu lub w stanie
    nietrzeźwości sądy orzekają zakaz prowadzenia pojazdów ktory sprowadza sie do
    odebrania uprawnień do kierowania pojazdami drogą administacyjną i
    wprowadzeniem delikwenta na do policyjnych baz danych / wskutek czego przy
    legitymowaniu jeżeli legitymowany bedzie kierował pojazdami na które ma zakaz w
    zwiazku z orzeczonym zakazem sądowym - jeżeli policjant wklepie delikwenta do
    komputera na dyżurce kierujący bedzie odpowiadał za czyn z art. 244 Kodeksu
    Karnego - niestosowanie się do zakazów sądowych /

    moim zdaniem zakaz powinnien obejmować tylko i wyłącznie rodzaj pojazdu który
    służym do popełnienia czynu zabronionego, bo to daje możliwości do kombinacji..
    ..a policji i prokuratura wnioskuje z reguły o zabranie wszystkich uprawnien
    sprawcy, lecz slyszalem tez o przypadkach ze gość ktory kierował samochodem po
    pijanem ma zabierane tylko uprawnienia na motor !!!

    reasumując to nawet za kierowanie zaprzęgiem konnym po kilku głebszych mogą ci
    zabrać uprawnienia na motor lub samochód :)

    pozdrawiam

    --
    sky
    gg:2475019

  • 25. Data: 2006-08-27 11:19:32
    Od: "SKY" <s...@o...pl>

    jesteśmy jednym z tych krajów gdzie trwa nagonka na "nieświeżych" kierujacych,
    i chyba nigdzie w okolicy nie na tak niskich progów jak u nas...

    np.

    - niemcy karają dopiero od 0,5 promila i prawo jazdy zabiera sie czesto jedynie
    na 2 lub 3 miesiace, ewentualnie do tego kierują na "idiotentest" jak powyzej 1
    promila
    - a włochy dopiero od 0,8 promila i to slyszalem od znajomego że dotkliwe kary
    stosują dopiero wtedy kiedy nietrzeźwy spowoduje wypadek drogowy

    to chyba czas zeby kazdy z nas kupił sobie prywatny alkomat, bo a nóź przy
    najblizszej kontroli okaże się że te niewinne pare drinków dzień temu jeszcze
    pozostawili pozostałości w naszym krwiobiegu...

    na razie

    --
    sky
    gg:2475019

  • 26. Data: 2006-08-27 11:24:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SKY napisał(a):

    > jesteśmy jednym z tych krajów gdzie trwa nagonka na "nieświeżych" kierujacych,
    > i chyba nigdzie w okolicy nie na tak niskich progów jak u nas...

    Jak to zwykle, nadgorliwie i bez pomyślunku. Widać to za duży problem
    zabrać prawko na czas po ktorym delikwent zdąży opłacić i zaliczyć
    specjalny kurs, który jest dokuczliwy bo trwa 6 weekendow i kosztuje
    2500 zł ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.