  • 11. Data: 2003-05-21 13:45:26
    Temat: Re: Rowerzysta - kraksa - wazne !!!
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bafpdl$243$1@inews.gazeta.pl...

    > To, co proponujesz, jest obrzydliwe.
    > Dla ciebie to, że w sądzie zeznaje się pod PRZYSIĘGĄ, nic pewnie nie
    znaczy,
    > co?
    > Oby w ciebie nigdy nie wjechał taki sprytny mały cwaniaczek.

    Czy ja mu coś proponuję? Niech sobie chłopak przypomni całe zdarzenie może
    było akurat tak jak napisałem. Chłopak jak pisze był w szoku, może niewiele
    pamięta. A zresztą zobacz jak się ta kobieta cwanie zachowała zanim
    zauważysz gdzieś we mnie cwaniaka (a tak BTW. to wcale nie jestem taki mały
    hehe). Lekarka najpierw mu wcisnełą kit, że podpisuje kwit do ubezpieczalni.
    Człowiek zachował się jak człowiek i poszedł jej na rękę, uderzył się w
    pierś "mea culpa". A jak już podpisał to laska straszy go sądem (to chyba
    premia za jego uczciwość co?).

    O rany, właśnie wymyśliłem super linię obrony ... A może zasłabł za
    kierownicą, gorzej się poczuł, zjechał na chodnik by szukać ratunku na
    Akademii Medycznej a tam najechała na niego pewna lekarka (niech ją
    postraszy, że rozpuści plotę na AM, że w stanie wskazującym najechała na
    jezdni na biednego studenta jadącego na wykład bo mu już na MKP nie
    starczyło ...). Potem , próbowała go przekupić by siedział cicho, a nawet
    straszyć że go pozwie i będą nici z jego kariery prawnika :-). Chłopak tak
    się wystraszył bo dobry z niego i prosty człowiek, że podpisał jakiś kwit.
    No oczywiście to linia obrony skończonego drania ale cóż , wg. mnie mocno
    skuteczna :-) Zresztą nie musi jej realizować, może ją tylko postraszyć
    skoro ona pierwsza zaczeła kopać poniżej pasa.

    g a v r o n

  • 12. Data: 2003-05-21 20:45:35
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl>

    podoba mi sie linia obrony i niech jeszcze wzorem michnika zabierze
    magnetofon a moze przypadkiem cos kobieta palnie glupiego :))
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-05-21 22:17:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 May 2003, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ nikoo nie potracimy. Nie ma siły ludzkiej, jeśli w odległości 5 metrów
    >+ nikogo nie ma, to chocby biegł, to go nie potrącę.

    Protestuję przeciw "zawsze", "wszędzie", "nigdy" itp.
    Szczytowa prędkość człowieka przekracza jednak 30km/h - a tyle
    to w mieście mało kto jeździ rowerem po jezdni "na prostym" !

    >+ Ale co innego rowerzysta.
    >+ Rowerem mógł jechać o wiele szybciej,

    Wątpię :)

    >+ a kobeita nie miała - moim zdaniem -
    >+ obowiązku rozglądania się, czy chodnikiem w odległości kilkudziesięciu
    >+ metrów nei pedzi jakiś "szalony" rowerzysta".

    Oczywiście masz rację. Takoż z faktu że ew. biegacz mógł ją zaskoczyć
    w niczym nie tłumaczy grupowicza który "wziął i wrąbał" rowerem :[

    pozdrowienia, Gotfryd