  • 1. Data: 2003-05-20 18:31:35
    Temat: Wyrok w zawieszeniu a karalnosc
    Od: "Wojciech 'KuRcZaK' Kucia" <k...@f...hoga.pl>

    Jak to jest dokladnie moze ktos mnie oswieci.

    Zalozmy taka sytuacje
    Rok 1997 - wyrok w zawieszeniu na 3 lata za spowodowanie wypadku
    ... czy osoba ukarana wciaz ma status "karana"
    ... czy taki wyrok jezeli w ciagu tych 3 lat nic sie nie nabroi jest
    kasowany
    ... jesli jest kasowany to czy automatycznie czy trzeba gdzies zwrocic sie z
    jakims pismem ?

    Kurczak

  • 2. Data: 2003-05-20 19:28:20
    Temat: Re: Wyrok w zawieszeniu a karalnosc
    Od: "Wojciech 'KuRcZaK' Kucia" <k...@f...hoga.pl>

    ... zajrzyj do archiwum grupy :) heh

    Przepraszam - tak to jest - jak informatyk bierze sie za prawo to uznaje ze
    jest zielony w temacie i od razu pyta :) zapominajac nawet ze istnieje cos
    takiego jak archiwum grupy o ktorym kiedys ludziom zwykl przypominac :)

    Czyli ze jezeli jest wyrok w zawieszeniu to po 6 miesiacach od zakonczenia
    okresu zawieszenia wyrok ulega zatarciu i dzieje sie to "automatycznie".

    A w ogole to witam wszystkich :) fajna grupa :) czlowiek dopiero widzi jakie
    inni maja wesole problemy w tym codziennym zyciu :)

    Kurczak

  • 3. Data: 2003-05-20 20:07:52
    Od: Lukasz Polomski <l...@W...net>

    Użytkownik Wojciech 'KuRcZaK' Kucia napisał:
> [...]
    >
    > A w ogole to witam wszystkich :) fajna grupa :) czlowiek dopiero widzi jakie
    > inni maja wesole problemy w tym codziennym zyciu :)

    A jeszcze fajniejsi sa tacy dyskutancji, co zadaja pytania i sami sobie
    na nie odpowiadaja :-)
    I na dodatek sa z otrzymanej odpowiedzi zadowoleni :-)

    --
    Pozdrawiam, Lukasz
    lukasz (at) mag-loop.net www.mag-loop.net

  • 4. Data: 2003-05-20 22:00:50
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Wojciech 'KuRcZaK' Kucia wrote:
    > Czyli ze jezeli jest wyrok w zawieszeniu to po 6 miesiacach od zakonczenia
    > okresu zawieszenia wyrok ulega zatarciu i dzieje sie to "automatycznie".

    Ale nie wiem czy było, że jeśli był orzeczony środek karny - np. zakaz
    prowadzenia pojazdów, to zatarcie nie może nastąpić przed jego wykonaniem.

    KG