  • Data: 2013-08-25 21:43:25
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2013-08-25, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Spo%C5%82ecze%C5%84stwo
    >
    > Społeczeństwo - podstawowe pojęcie socjologiczne, jednakże niejednoznacznie
    > definiowane. Terminem tym tradycyjnie ujmuje się dużą zbiorowość społeczną,
    > zamieszkującą dane terytorium, posiadające wspólną kulturę, wspólną tożsamość
    > oraz sieć wzajemnych stosunków społecznych. Społeczeństwo ponadto posiada
    > własne instytucje pozwalające mu na funkcjonowanie oraz formę organizacyjną
    > w postaci państwa, plemienia czy narodu.

> [...]

    To żyj sobie dalej w nieświadomości.
    Nie wiem, może się ucieszysz bo nasz LOT chyba będzie sprzedany Chińczykom.
    Łódź jest już od dawna "rozwalona" i ludzie pracy nie mają, a przecież
    Łódż była wielkim centrum włókienniczym. Teraz nie ma gdzie kupić
    ładnego, polskiego materiału, polskiej bawełnianej pościeli.

    --
    animka