  • Data: 2013-08-26 00:26:56
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2013-08-25, animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nawet jeśli, to co z tego? Masz z nimi jakiś problem?

    > Tobie jak widzę po prostu źle z czymś co się nazywa kapitalizm.
    > Zdarza się.
    Tak. Dawniej np. w takim Smyku można było kupić wszystko od akcesorii i
    zabawek dla dziecka po szklanki, talerze, garnki i piękne puchowe i nie
    puchowe kołdry, ładne pościelowe, koce, ręczniki itd.
    A teraz trzeba jechać do jakiegos Reala na zadupie (bo nawet i małe
    sklepiki skasowane) , a tam dziadoska jakaż zagraniczna pościel-kołdry w
    wiskozy. Szlag może człowieka normalnie trafić. natomiast zamiast
    sklepów jest bank przy banku, szmaciarnia z używanymi ciuchami prawie
    jedna przy drugiej, aż smród na ulicy czuć.
    Nie ma nawet gdzie kupić podszweki do spódniczki, nie ma jakis ładnych
    materiałów. Wszędzie śmierdzące budki bazarowe chińczyków, ich bazary.
    Tych Chiczyków jest tu chyba z miliard. No i takę mamy teraz zas*
    Warszawę i na dodatek wszędzie brudno, daleko bo nam autobusy
    bezpośrednie pozabierali i trzeba się 3 razy przesiadać, żeby ZTM miał
    zarobek.

    --
    animka