  • Data: 2013-08-25 23:43:39
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Aug 2013 21:43:25 +0200, animka napisał(a):

    > To żyj sobie dalej w nieświadomości.
    > Nie wiem, może się ucieszysz bo nasz LOT chyba będzie sprzedany Chińczykom.
    > Łódź jest już od dawna "rozwalona" i ludzie pracy nie mają, a przecież

    Podobno lodzka Manufaktura zatrudnia wiecej osob niz za komuny.

    Ale przyznaje racje, nie mozna zyc z samego handlu, cos trzeba
    produkowac.

    > Łódż była wielkim centrum włókienniczym. Teraz nie ma gdzie kupić
    > ładnego, polskiego materiału, polskiej bawełnianej pościeli.

    Chinczycy zarabiaja juz niewiele mniej niz my.
    Jeszcze troche a znow bedziemy przasc, tkac i szyc koszulki.
    I bedziemy je wysylac do Chin, bo oni sie zajma wysoka technologia -
    procesory, komputery, no i maszyny tkackie :-)

    J.