  • Data: 2010-06-04 12:34:53
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-04 12:13, Użytkownik Jotte napisał:

    > Przecież ty, szmaciarzu, cały czas tylko jedno międlisz.
    > Zero inwencji, intelektu, polotu - zwykły, gówniany tuman.

    Ty szmaciarzu międlisz, ja to tylko uświadamiam tobie i innym
    korzystając z twoich epitetów i określeń.

    > Rozpoznałem cię po pierwszym twoim poście, w którym od razu ujawniłeś
    > się jako półgłów.
    > To zresztą żadne wielkie osiągnięcie, wszyscy to przzecież skonstatowali.
    > Jednak epitet, prostaczku, sam w sobie nie jest niczym złym (odsyłam do
    > słownika).
    > Ale nie można abstrahować od układu odniesienia.
    > Przykładowo: jednemu określenie "debil" czyni dyshonor (ponownie odsyłam
    > do słownika), a w stosunku do ciebie jest niczym nie uzasadnionym
    > komplementem.

    To może poczytaj jeszcze raz prostaczku.

    > Jak podałem, jesteś chodnikowym gnojkiem.

    Skoro jesteś tresowaną małpą zwaną też chodnikowym gnojkiem to
    dlaczego uważasz że obejdą mnie twoje inwektywy ?
    No tak, osobnik bez rozumku nie pojmuje dlaczego normalna
    osoba olewa jego inwektywy. Zwłaszcza kiedy jest to prostaczek
    który na tej grupie udowodnił że to jedyna znana mu metoda
    prowadzenia rozmowy.

    > Nie, to ty jesteś debilem.
    > (podziękuj za komplement)

    Ty jesteś debilem skoro uważasz to za komplement.