  • Data: 2019-07-18 10:37:39
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 21:54, J.F. pisze:

    > A jak ?

    Skąd mam wiedzieć, to twoja poczta.

    > Co tydzien, zeby nie przegapic waznego pisma z urzedu ...

    Na przykład.

    > Za sublokatora robiles ?

    Za tego, kto mieszka.

    > To skad spoldzielnia wiedziala - po meldunku ?

    Robiłem im przelewy za czynsz, kiedyś zawarłem ugodę i spłacałem długi
    najemcy, jeszcze jakieś deklaracje zamieszkałych osób do zaliczek na
    media były - dróg do ujawnienia moich danych było wiele, tyle że błędnie
    uznali, że jak mieszkałem 3 lata wcześniej, to i mieszkam teraz. Po
    meldunku akurat nie, bo jak się wyprowadzałem, to się wymeldowałem.

    --
    Liwiusz