  • Data: 2019-07-17 11:29:15
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 lipca 2019 11:11:46 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:
    > O wiele wygodniej jest wysłać powiadomienie gdzieś w
    > maliny

    To że pismo idą "gdzieś w maliny" to większości przypadków niedbalstwo tych osób do
    których sąd korespondencję kieruje
    Niestety ale warto zadbać aby organa Państwowe miały nasz aktualny adres do
    korespondencji
    Druga sprawa że ludziska nie dbają o swoje sprawy
    Żona swego czasu obsługiwała korespondencję pocztową w tym błównie sądowa i
    komornicza. Mimo poprawnych avizowań większość tej korespondencji nie była odbierana
    Albo częsta sytuacja że ludziska odmawiali odbioru korespondencji z sądu czy od
    komornika
    Wyobraź Sobie sytuacje ze pożyczyłeś mi kasę, ja nie oddaję wiec kierujesz sprawę do
    sądu. Ja olewam korespondencję sądową, nie odbieram jej, zmieniam adres nie podaję
    nowego
    Jak wg Ciebie problem rozwiązać?