  • Data: 2019-07-17 12:07:43
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 11:29, Kris pisze:

    > To że pismo idą "gdzieś w maliny" to większości przypadków niedbalstwo tych osób do
    których sąd korespondencję kieruje
    > Niestety ale warto zadbać aby organa Państwowe miały nasz aktualny adres do
    korespondencji

    Problem w tym, że jedynym takim jest meldunek, który jest upierdliwy

    > Druga sprawa że ludziska nie dbają o swoje sprawy
    > Żona swego czasu obsługiwała korespondencję pocztową w tym błównie sądowa i
    komornicza. Mimo poprawnych avizowań większość tej korespondencji nie była odbierana
    > Albo częsta sytuacja że ludziska odmawiali odbioru korespondencji z sądu czy od
    komornika
    > Wyobraź Sobie sytuacje ze pożyczyłeś mi kasę, ja nie oddaję wiec kierujesz sprawę
    do sądu. Ja olewam korespondencję sądową, nie odbieram jej, zmieniam adres nie podaję
    nowego
    > Jak wg Ciebie problem rozwiązać?

    dostarczając inaczej niż za pomocą poczty listy nie odebrane , a
    poprawnie awizowane. Jeśli wina braku odbioru leży po stronie, do której
    korespondencja była kierowana, obciążyc ją kosztami innego doręczenia i
    tyle.

    --
    http://kaczus.ppa.pl